Általános szerződési feltételek
ÁSZF – tanfolyam
- Bevezetés, cégadatok
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a https://kanzashi.hu weboldalon jelenleg elérhető szolgáltatásainak igénybe vevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.
A Vásárló a Weboldal használatával, regisztráció nélküli vásárlás esetén jelentkezésének elküldésével, illetve regisztrációjával elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti
Cégnév: Kánya Adrienn e.v.
Székhely: 2049 Diósd, Muskátli köz 3.
Levelezési cím: 2049 Diósd, Muskátli köz 3.
Képviselő neve: Kánya Adrienn
Szerkesztő, webmester: Andijung Solutions, Qltif Bt.
Nyilvántartási szám: 26058091
Bejegyző hatóság: Diósdi önkormányzat
Adószám: 60999982-1-33
Számlavezető pénzintézet: K&H Bank; 1135 Budapest, Váci út 76.
Bankszámlaszám: 10401000-78484952-48561003
Telefonszám: (+70) 3378 231
Fax: nincs
Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@kanzashi.hu
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH- 131645/2017.
Tárhelyszolgáltató neve: 3 in 1 Hosting Bt.
Tárhelyszolgáltató: https://megacp.com/contactinfo.php
Tárhelyszolgáltató telefonszám: +36/21/200-0040
Tárhelyszolgáltató e-mail: admin@megacp.com
- A Honlapon történő szolgáltatás igénybevételének feltételei
II..1. Regisztráció
A Weboldal tartalmának minden része bármely Vásárló számára ingyenesen, regisztráció nélkül elérhető.
Ennek megfelelően a Honlapon történő vásárlásnak nem feltétele az érvényes regisztráció, a Weboldal böngészésére valamint a megrendelni kívánt szolgáltatás és annak megrendelésére bejelentkezés és regisztráció nélkül is lehetősége van a Vásárlónak.
II.2. Regisztráció nélküli vásárlás
Ha a Vásárló nem regisztrált Vásárló és nem is kíván regisztrálni, az nem akadálya annak, hogy megrendelést adjon le az általa kiválasztott szolgáltatásra. Ehhez a megrendelés véglegesítése során csak a megrendelő űrlap kitöltése után az „Elküld” felirat melletti ikonhoz kell pipát tennie. A megjelenő felületen Vásárlónak a megrendelés elküldését megelőzőn, minden a Szolgáltató által bekért adatot, mely a rendelés teljesítéséhez szükséges meg kell adni. Ebben az esetben, a Vásárló, a rendelési folyamatot ugyanúgy tudja véghezvinni, mint a regisztrált Vásárlók, annyi különbséggel, hogy nem kell regisztrálni a Weboldalon (a megrendeléssel egy időben egy regisztráció is készülhet, így legközelebb már nem szükséges megadni az adatokat).
II.3. A termék kiválasztása, megrendelés elküldése
A Vásárló a felül található menüsoron tudja kiválasztani számára megfelelő szolgáltatást. A Vásárló a kiválasztott szolgáltatás nevére kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét és vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt szolgáltatást a Jelentkezem gomb megnyomásával rögzíti. Ezt követően elérkezik egy virtuális Űrlaphoz, melynek kitöltésével és annak elküldésével megrendelte a kiválasztott szolgáltatást.
A Vásárló a szolgáltatás megrendeléséről visszaigazoló e-mail-t kap, ennek keretében még van lehetőség az esetlegesen felmerülő adatbeviteli hibák korrigálására.
A szerződés tárgya magyar.
A szerződés nem foglalt írásba. A szolgáltatásra vonatkozó feltételeket jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák.
Ha a Vásárló mégsem kívánja megrendelését rögzíteni, akkor egyszerűen tovább lép a felső soron található menükben, vagy kilép az Űrlapból.
A visszaigazoló e-mail során lehet megadni a számlázási címet vagy már a szolgáltatás megrendelése során, az Űrlap kitöltésénél az „Üzeneted” négyzetbe lehet írni a számlázási adatokat.
Minden beérkező megrendelést egyedileg dolgoz fel a Szolgáltató.
A szolgáltatás megrendelése során nincs lehetőség előre fizetésre, csak a szolgáltatás véglegesítését követően kerül kiegyenlítésére a szolgáltatás vételára.
A Vásárlónak megrendelést, azaz az Űrlap kitöltését követően, de azzal egy időben, a megrendelő Űrlap elküldése előtt el kell fogadnia az Elállási feltételeket is tartalmazó, jelen Általános Szerződési Feltételeket, majd az „Elküldöm” feliratra kattintva elküldi a Szolgáltatónak a megrendelését.
Szolgáltató rendelést kizárólag a weboldalon keresztül fogad el.
Kizárólag rendkívüli helyzet (weboldal technikai probléma, weboldal elérhetetlenség) esetén van lehetőség e-mailen vagy telefonon rendelni.
A megrendelés elküldését követően Szolgáltató automatikus e-mailben küld visszaigazolást a megrendelés részleteiről.
A megrendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.
III.. Termékek ára
A Weboldalon feltüntetett szolgáltatások árai a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Weboldal a szolgáltatások mellett talál a vásárló. Az árak bruttó árak, azaz a 27% ÁFA-t tartalmazzák. Ezen árak mentesek a szállítási költségektől, tekintettel az online, azaz virtuális termékek sajátos megjelenésére.
Alapozó kanzashi tananyag: 6 videóból álló videó sorozat 8.990 Ft.
Középhaladó tananyag: 5 videóból álló videó sorozat 6.990 Ft.
Haladó tananyag: 6 videóból álló sorozat 9.990 Ft.
Alapozó kanzashi csomag: teljes alapozó kanzahsi tananyag + kezdő alapanyag doboz. 14.590 Ft.
Középhaladó kanzashi csomag: teljes középhaladó tananyag + középhaladó alapanyag doboz: 13.490 Ft.
- Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a rendelés elküldése előtt van lehetősége Vásárlónak, illetve utólagos adatmódosítást kérhet telefonon vagy e-mailben, a „Kapcsolat” menüponton keresztül.
- Megrendelés visszaigazolása, szerződés létrejötte
Szolgáltató a megrendelés megérkezését követő 48 órán belül e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, hogy megrendelését a rendszer rögzítette.
Amennyiben a Vásárló a rendelését már elküldte, és a Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mailben hibát vesz észre rendelésével kapcsolatban, saját érdekében köteles haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval az 1. pontban található elérhetőségek valamelyikén, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudja, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.
Szolgáltató a jelentkezést követően egy e-mailt küld a Vásárló részére, melyben tájékoztatja a Vásárlót a megrendelés beérkezéséről, illetve jelzi a megrendelés feldolgozásának kezdetét. A szerződés a felek között ekkor jön létre.
A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az általa elküldött megrendelésre vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
Szolgáltató fenntartja a jogot a szerződéstől történő elállásra, amennyiben a Vásárló a szerződés létrejöttétől számított 14 munkanapon belül nem fizeti meg Szolgáltató részére megrendelésének teljes vételárát.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor.
A megkötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. Szolgáltató a szerződést iktatja, mely utólag hozzáférhető. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
VI.1. Fizetési módok
Fizetési módok tekintetében átutalásos fizetési módot tesz lehetővé a Szolgáltató.
VI:2. Szállítás
Jelen szerződés tárgya online tanfolyam, mely virtuális jellegéből adódóan mentesül mindennemű szállítási módtól és költségtől, kivéve az alapozó és középhaladó kanzashi csomagot.
Az alapozó kanzashi csomag és a Középhaladó kanzashi csomag részét képező alapanyag dobozt, a GLS furtászolgálat szállítja házhoz melynek díja 1580 Ft.
A dobozban található szalagok, vonalzók, bibék, gyöngyök színe változó, előre nem meghatározott. A csomag jellege miatt nem mérvadóak a színek, célja funkcionális, az otthon tanulás elkezdésének megkönnyítése szolgál.
VII Elállási jog
Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a szolgáltatás átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát, mely 14 nap.
VII.1. Fogyasztót a következő esetekben nem illeti meg az elállási jog:
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
VII.2. Elállási jog gyakorlásának a menete
Ha Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni ( postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.
Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailből vagy a következő linken keresztül elérhető elállási nyilatkozat-mintát is:
Elállási nyilatkozat: letölthető, megtekinthető (pdf)
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát (14 nap), ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 3. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 60 naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés esetében a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt szolgáltatást a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 60 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 60 naptári napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
VIII Jogérvényesítési lehetőségek
VIII.1. Panaszügyintézés helye
Vásárló a megvásárolt és kifizetett szolgáltatásokra vonatkozóan vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Cégnév: Kánya Adrienn e.v.
Levelezési cím: 2049 Diósd, Muskátli köz 3.
Telefonszám: 70 3378 231
Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@kanzashi.hu
VIII.2. Panaszügyintézés módja
A Vásárló a szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az VIII.1 pont szerinti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 15 munkanapon belül – melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be – érdemben válaszol a Vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.
VIII.3. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2019. november 26.
Jelen dokumentum letölthető és nyomtatható változata ide kattintva érhető el: letölthető, megtekinthető (pdf)
Budapest, 2019. december 1.