Oldal kiválasztása

Általános szerződési feltételek

 

ÁSZF – tanfolyam

 

  1. Bevezetés, cégadatok

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a https://kanzashi.hu weboldalon jelenleg elérhető szolgáltatásainak igénybe vevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.

A Vásárló a Weboldal használatával, regisztráció nélküli vásárlás esetén jelentkezésének elküldésével, illetve regisztrációjával elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti

Cégnév: Kánya Adrienn e.v.

Székhely: 2049 Diósd, Muskátli köz 3.

Levelezési cím: 2049 Diósd, Muskátli köz 3.

Képviselő neve: Kánya Adrienn

Szerkesztő, webmester: Andijung Solutions, Qltif Bt.

Nyilvántartási szám: 26058091

Bejegyző hatóság: Diósdi önkormányzat

Adószám: 60999982-1-33

Számlavezető pénzintézet: K&H Bank; 1135 Budapest, Váci út 76.

Bankszámlaszám: 10401000-78484952-48561003

Telefonszám: (+70) 3378 231

Fax: nincs

Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@kanzashi.hu

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH- 131645/2017.

Tárhelyszolgáltató neve: 3 in 1 Hosting Bt.

Tárhelyszolgáltató: https://megacp.com/contactinfo.php

Tárhelyszolgáltató telefonszám: +36/21/200-0040

Tárhelyszolgáltató e-mail: admin@megacp.com

 

 

  1. A Honlapon történő szolgáltatás igénybevételének feltételei

II..1. Regisztráció

A Weboldal tartalmának minden része bármely Vásárló számára ingyenesen, regisztráció nélkül elérhető.

Ennek megfelelően a Honlapon történő vásárlásnak nem feltétele az érvényes regisztráció, a Weboldal böngészésére valamint a megrendelni kívánt szolgáltatás és annak megrendelésére bejelentkezés és regisztráció nélkül is lehetősége van a Vásárlónak.

II.2. Regisztráció nélküli vásárlás

Ha a Vásárló nem regisztrált Vásárló és nem is kíván regisztrálni, az nem akadálya annak, hogy megrendelést adjon le az általa kiválasztott szolgáltatásra. Ehhez a megrendelés véglegesítése során csak a megrendelő űrlap kitöltése után az „Elküld” felirat melletti ikonhoz kell pipát tennie. A megjelenő felületen Vásárlónak a megrendelés elküldését megelőzőn, minden a Szolgáltató által bekért adatot, mely a rendelés teljesítéséhez szükséges meg kell adni. Ebben az esetben, a Vásárló, a rendelési folyamatot ugyanúgy tudja véghezvinni, mint a regisztrált Vásárlók, annyi különbséggel, hogy nem kell regisztrálni a Weboldalon (a megrendeléssel egy időben egy regisztráció is készülhet, így legközelebb már nem szükséges megadni az adatokat).

II.3. A termék kiválasztása, megrendelés elküldése

A Vásárló a felül található menüsoron tudja kiválasztani számára megfelelő szolgáltatást. A Vásárló a kiválasztott szolgáltatás nevére kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét és vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt szolgáltatást a Jelentkezem gomb megnyomásával rögzíti. Ezt követően elérkezik egy virtuális Űrlaphoz, melynek kitöltésével és annak elküldésével megrendelte a kiválasztott szolgáltatást.

A Vásárló a szolgáltatás megrendeléséről visszaigazoló e-mail-t kap, ennek keretében még van lehetőség az esetlegesen felmerülő adatbeviteli hibák korrigálására.

A szerződés tárgya magyar.

A szerződés nem foglalt írásba. A szolgáltatásra vonatkozó feltételeket jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák.

Ha a Vásárló mégsem kívánja megrendelését rögzíteni, akkor egyszerűen tovább lép a felső soron található menükben, vagy kilép az Űrlapból.

A visszaigazoló e-mail során lehet megadni a számlázási címet vagy már a szolgáltatás megrendelése során, az Űrlap kitöltésénél az „Üzeneted” négyzetbe lehet írni a számlázási adatokat.

Minden beérkező megrendelést egyedileg dolgoz fel a Szolgáltató.

A szolgáltatás megrendelése során nincs lehetőség előre fizetésre, csak a szolgáltatás véglegesítését követően kerül kiegyenlítésére a szolgáltatás vételára.

A Vásárlónak megrendelést, azaz az Űrlap kitöltését követően, de azzal egy időben, a megrendelő Űrlap elküldése előtt el kell fogadnia az Elállási feltételeket is tartalmazó, jelen  Általános Szerződési Feltételeket, majd az „Elküldöm” feliratra kattintva elküldi a Szolgáltatónak a megrendelését.

Szolgáltató rendelést kizárólag a weboldalon keresztül fogad el.

Kizárólag rendkívüli helyzet (weboldal technikai probléma, weboldal elérhetetlenség) esetén van lehetőség e-mailen vagy telefonon rendelni.

A megrendelés elküldését követően Szolgáltató automatikus e-mailben küld visszaigazolást a megrendelés részleteiről.

A megrendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

III.. Termékek ára

A Weboldalon feltüntetett szolgáltatások árai a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Weboldal a szolgáltatások mellett talál a vásárló. Az árak bruttó árak, azaz a 27% ÁFA-t tartalmazzák. Ezen árak mentesek a szállítási költségektől, tekintettel az online, azaz virtuális termékek sajátos megjelenésére.

Alapozó kanzashi tananyag: 6 videóból álló videó sorozat 8.990 Ft.

Középhaladó tananyag: 5 videóból álló videó sorozat 6.990 Ft.

Haladó tananyag: 6 videóból álló sorozat 9.990 Ft.

Alapozó kanzashi csomag: teljes alapozó kanzahsi tananyag + kezdő alapanyag doboz. 14.590 Ft.

Középhaladó kanzashi csomag: teljes középhaladó tananyag + középhaladó alapanyag doboz: 13.490 Ft.

  1. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a rendelés elküldése előtt van lehetősége Vásárlónak, illetve utólagos adatmódosítást kérhet telefonon vagy e-mailben, a „Kapcsolat” menüponton keresztül.

  1. Megrendelés visszaigazolása, szerződés létrejötte

Szolgáltató a megrendelés megérkezését követő 48 órán belül e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, hogy megrendelését a rendszer rögzítette.

Amennyiben a Vásárló a rendelését már elküldte, és a Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mailben hibát vesz észre rendelésével kapcsolatban, saját érdekében köteles haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval az 1. pontban található elérhetőségek valamelyikén, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudja, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

Szolgáltató a jelentkezést követően egy e-mailt küld a Vásárló részére, melyben tájékoztatja a Vásárlót a megrendelés beérkezéséről, illetve jelzi a megrendelés feldolgozásának kezdetét. A szerződés a felek között ekkor jön létre.

A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az általa elküldött megrendelésre vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Szolgáltató fenntartja a jogot a szerződéstől történő elállásra, amennyiben a Vásárló a szerződés létrejöttétől számított 14 munkanapon belül nem fizeti meg Szolgáltató részére megrendelésének teljes vételárát.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor.

A megkötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. Szolgáltató a szerződést iktatja, mely utólag hozzáférhető. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

VI.1. Fizetési módok

Fizetési módok tekintetében átutalásos fizetési módot tesz lehetővé a Szolgáltató.

VI:2. Szállítás

Jelen szerződés tárgya online tanfolyam, mely virtuális jellegéből adódóan mentesül mindennemű szállítási módtól és költségtől, kivéve az alapozó és középhaladó kanzashi csomagot.

Az alapozó kanzashi csomag és a Középhaladó kanzashi csomag részét képező alapanyag dobozt, a GLS furtászolgálat szállítja házhoz melynek díja 1580 Ft.

A dobozban található szalagok, vonalzók, bibék, gyöngyök színe változó, előre nem meghatározott. A csomag jellege miatt nem mérvadóak a színek, célja funkcionális, az otthon tanulás elkezdésének megkönnyítése szolgál.

 

VII      Elállási jog

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a szolgáltatás átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát, mely 14 nap.

VII.1. Fogyasztót a következő esetekben nem illeti meg az elállási jog:

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

 

VII.2. Elállási jog gyakorlásának a menete

Ha Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni ( postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailből vagy a következő linken keresztül elérhető elállási nyilatkozat-mintát is:

Elállási nyilatkozat:  letölthető, megtekinthető (pdf)

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát (14 nap), ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 3. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 60 naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés esetében a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt szolgáltatást a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 60 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 60 naptári napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

VIII    Jogérvényesítési lehetőségek

VIII.1. Panaszügyintézés helye

Vásárló a megvásárolt és kifizetett szolgáltatásokra vonatkozóan vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Cégnév: Kánya Adrienn e.v.

Levelezési cím: 2049 Diósd, Muskátli köz 3.

Telefonszám: 70 3378 231

Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@kanzashi.hu

VIII.2. Panaszügyintézés módja

A Vásárló a szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az VIII.1 pont szerinti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 15 munkanapon belül – melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be – érdemben válaszol a Vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

VIII.3. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2019. november 26.

Jelen dokumentum letölthető és nyomtatható változata ide kattintva érhető el: letölthető, megtekinthető (pdf)

Budapest, 2019. december 1.

Ingyenes útmutató
Most INGYEN letöltheted a
"Modern tsumami kanzashi dísz
(kanzashi hegyes szirom)"
készítésének részletes útmutatóját.
A letöltéshez kérlek add meg az adataidat és máris küldjük neked az exkluzív minta letöltési linkjét. A feliratkozással hozzájárulsz ahhoz, hogy számodra Kánya Adrienn e.v. hasznos tanulmányokat, videókat, tartalmakat és eDM-et küldjön.
Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót
Köszönöm!
Sikeresen feliratkoztál